HAAL EEN STATEMENT IN HUIS
  • Ontwerpers

Jongeriuslab introduces Studio Truly Truly

Seen 3 of the 3 products

Op uitnodiging van het TextielMuseum selecteerde topdesigner Hella Jongerius designtalenten Studio Truly Truly en Simone Post en coachte hen bij het ontwerpen van woonplaids voor by TextielMuseum. Studio Truly Truly en Simone Post bezochten de designstudio van Jongeriuslab in Berlijn, waar Hella Jongerius ze hielp om de concepten verder uit te werken.

Hella Jongerius werd bekend door de bijzondere manier waarop ze industrie en ambacht, high- en low-tech, traditie en het hedendaagse combineert.

www.jongeriuslab.com

Studio Truly Truly is opgericht door de Australische designers Joel en Kate Booy, en opereert als design studio vanuit Nederland. Ze hebben beide een grafische achtergrond wat zicht vertaalt in hun werk. De onverwachte visuele en materiele keuzes in hun werk zorgen altijd weer voor een verrassend grafisch resultaat.

www.studiotrulytruly.com