HAAL EEN STATEMENT IN HUIS
  • Nederlands
  • The teacher and the taught plaid

Jongeriuslab introduces Simone Post The teacher and the taught plaid

€ 162,00

• Op voorraad Gratis verzending Gratis verzending geldt alleen voor bestellingen binnen Nederland.
    • 2-4 werkdagen

Productomschrijving

Jongeriuslab is door het TextielMuseum gevraagd om designtalent Simone Post te coachen en samen nieuwe woonproducten voor by TextielMuseum te ontwikkelen.
    Als educatieve instelling onderstrepen we hiermee het belang van kennisoverdracht op een nieuwe generatie ontwerptalent. De plaid heeft veel referenties naar handbreiwerk, maar is met de hand onmogelijk te maken.
    Door de basissteken ieder een andere kleur te geven, iets wat alleen industrieel mogelijk is, ontstaat er een nieuw en gelaagd beeld in het ontwerp.

OntwerperJongeriuslab introduces Simone Post
    ProductPlaid
    AfmetingenL145 x B119
    KleurGreenPink
    Materiaal70% merinowol / 15% biologisch katoen / 15% acryl
    TechniekGebreid
    Krimppercentage± 7% krimp, alleen stomen!